Řekneme si jak postupovat pokud chcete začít pravidelně cvičit. A to jak ve fitku, tak klidně v domácích podmínkách.

Cvičení doma

Cvičení doma má tu výhodu, že nemusíte nikam chodit a můžete si začít cvičit kdy se vám chce. Nemusíte čekat až se otevře fitku. Navíc ušetříte hodně času, ale také peňez. Pokud si nakoupíte domů činky, tak můžete doma i posilovat s činkami. V domácích podmínkách je podle mě dobré zkusit cvičení s gumou, které může být velmi efektivní při tvarování postavy.

Hluboký stabilizační systém

Dobré je při svém cvičení zapojit i hluboký stabilizační systém. Toho dosáhnete tím, že budete cvičení provádět na nestabilních podložkách. Ať už se jedná o fitball, balanční plošinu, bosu či jinou pomůčku. V článku cvičení na míči jsme si podrobněji rozebíraly cvičení na velkém míči. Můžete se podívat také na video ukázky samotného cvičení.

Posilování s činkami

Pokud chcete posilovat s činkami, tak je pro začátek podle mě vhodné zkusit kruhový tréninku. Kruhový trénink je dobrý trénink pro začátečníky, protože během jednoho tréninku procvičíte všechny svalové partie. V tréninku jsou tedy zastoupené cviky na břicho, cviky na záda, cviky na ramena, cviky na stehna, cviky na hrudník, cviky na biceps, cviky na biceps a cviky na lýtka.